I have paris on my belly


Det här är ungefär jordens bästa köp. Jag har sagt det många gånger men nuförtiden köper jag aldrig grejer som jag bara kommer använda en gång utan jag har insett att det är roligare att köpa de jag faktiskt kommer leva i. Som denna tee. Den är perfekt både nu i vinter, under en kavaj som jag ska ta på mig, och även i sommar.

Ni får se den i bättre bild senare! Nu måste jag skynda iväg till jobbet, eller skynda och skynda, jag har all tid i världen. Det blir kanon. Btw. Jag ska hem till fia ikväll. Hur kul som helst, let's dance och gott ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg!(a) ;) / J.E

2012-06-19 @ 13:30:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0