Jag borde egentligen sova

.. men istället tittar jag på gilmoregirls. Åh, det var så otroligt längesedan.
Igår var hur kul som helst, åkte hem till sofia och sedan gick vi till platina. ALLA var verkligen där och det var riiiktigt kul! Min kusin och jag dansade på och det gillas!
Att jag gick och la mig 5:16 har sina skäl men varfööööör? Jag är inte bara trött, jag är veerkligen trött. Men som sagt, det var den bästa utgången på länge. Det jag inte kan begripa var att VARFÖR skulle jag börja blöda mitt på näsbenet och varför skulle jag sätta dit ett plåster så att jag denna morgon inte kunde öppna ögonlocken!? OCH VARFÖR skulle jag ens sätta dit det däär, vilken smärta att dra bort det alltså. MEN jag var ju trött. Och det blödde.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0