Jag står på mig


De bästa vännerna någonsin.

MEN nu ska jag sova minsann. Sjukt rolig kväll, var på kungliga operan. Underbart. Sedan Hotellet (en restaurang/krog på Stureplan) och efter det åkte vi till Nacka strand, där vi var på midsommarafton, efter det genom hammarby sjöstad för att jag och johanna tycker att det ungefär är det vackraste stället på jorden, särskilt nattetid, såklart även dagtid, och efter det hem igen. Som sagt, sömn skulle inte skada. Jag återkommer imorgon!

Pss. Åt den godaste maten på länge. Beställde kalkonschnitzel och risotto. MUMS säger jag bara, risotton var gjord med olja och vitt vin, smarrigt som godis för mig. Då förstår ni.

Pss 2. Hur mycket älskar man inte när ens kusin ringer på kvällskvisten och spelar in ett meddelande? Aaw, hon har lärt sig vart jag bor och vem hon minsann ska prata med.. "heeej maaaliin" Så sött. Fick nästan tårar i ögonen när jag lyssnade i bilen hem, får ringa upp en vacker dag i veckan. Suss- Tack! Det gjorde mig glad :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0