Joel ska erövra uppsala med bravur

Så är man deppad men vad händer? JO JOOOOOEL kommer till Uppsala. Och vem blir gladare än gladast? Mallan gånger tusen, jag är så fruktansvärt glad. Han är liksom världens bästaste människa i denna värld. Åh, jag kan inte bärga mig. Vi satt med varandra i skolan, vi löste tal tillsammans vi antecknade tillsammans vi kopierade tillsammans ALLT tillsammans. Aaaw, jag är nöjd.

Han skickade precis detta till mig, som vi skrev för tjaa.. 3 år sedan!? haha, hur kunde man heta "a princess diary två?" det var inte jag förstår ni, kanske.:

joel säger:
nämen.. det är normalt här i min familj
joel säger:
där jag bor
joel säger:

a princesses diary two säger:
haha, det låter som att du bor i en annan kultur i ett annat land
a princesses diary two säger:
men det är ju bra!! du slipper att vara hungrig på kvällen! på helgerna äter vi typ lunch/middag klockan 2 och fastar resterande av dagen känns det som. eller man fikar ju men


Så kul med minnen :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0