Ladies night, all night long

DEN HÄR KVÄLLEN HAR JAG LÄRT MIG ATT...
- Aldrig mer titta på manliga strippor, ja, det gick till överdrift. FÖRSTA och SISTA gången.
Typ det.
DÄREMOT HAR JAG..
- Haft otroligt kul med underbart sällskap och UNDERBART god mat. Faktiskt en bra fördel när det är tjejer, alla bara dricker cider och maten finns kvar till oss övriga mänskliga varelser... gott med kyckling och pasta, potatis, couscous ALLT i en buffé. Många plus.
Jag och min kusin slutade kvällen på tjorren bredvid med varsinn dubbelstycksak. Femton spänn. Jag bjöd. Jag är ju rik. Eh not.


Körde en repris upptill sedan i lördags gällande korsetten. FÖRSTÅR inte varför jag inte använt den fler gånger, köptes väl för sisådär 25 spänn?

Alla halsband kommer från h&m och är riktigt snygga

Natti. Imorgon kommer lite outfits från veckan, hinner aldrig publicera nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Oj,det där var riktigt snyggt på dig! :)

2009-01-16 @ 11:18:00
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: MALIN

Patricia: Tusentusen tack ;)

2009-01-16 @ 22:43:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0