Min bror är den sötaste som finns

Ringde mamsen när jag var påväg hem från gymmet och vi snackade på, som alltid måste vi ringa upp varandra tjugofem ggr för att det är alltid någon av oss (läs JAG) som trycker av det.. Mina fingrar är överallt. I alla fall surrade vi på och kom fram till att min lillelillebror, han som är elva, hade fått en tröja av mor idag.
"Var han nöjd då?" frågade jag
"NEJ!"
"Nähä, varför inte?"
"Tjaa, du får väl fråga honom..:)"
"Ja, tack, får jag prata med honom, hörs, puss hej"
"HALLÅ?" hör jag e:s röst.
"Hej gubben, vad gör du?"
blablablabla.."
"Men du, jag har hört att det finns jättesnygga gula tröjor..."
"Har du, vart då?"
"Ja, alltså, DU har väl en?"
"Va, NEJ?"
"Jo, mamma köpte ju"
"Men Malin, DEN ÄR INTE SNYGG"
"Det är väl den visst.. eller?"
"NEEEJ, alltså, HUR ska jag få en tjej i den tröjan?"

Tja, brorsan alltså.. 11 år.. vart ska det här sluta?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0