Min smoothie ser ut som tomatsoppa

ÅH FY VALE GÅNGER TUSENTALS ÄCKLIGA SÅNGER: Jag hatar smoothies. De är så fruktansvärt äckliga. Det finns inga ord. Usch, konsistensen, blandningen ALLT.

Jag gick alltså in på ica, köpte med mig, juice (med fruktkött hur vidrigt som helst) mango, ananas, banan och blandade allt detta när jag kom hem. Nu dricker jag denna med en klämma över näsan. Det är så äckligt. Men vad gör det? Det värsta som kan hända är att jag hatar det! Och det gör jag också.

Bättre lycka imorgon. Jag har tänkt att bli av med alla mina behov och testa nya. Så en smoothie om dan borde jag klara av.. kanske.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

uusssch malin, va knäppa grejer du har i! annat är det med min egna jordgubbssmoothie, hur god som helst!! ;) den ska jag bjuda på nån gång!

2009-01-05 @ 15:39:41
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: leia

sötis....du får blanda i lite yoghurt....så blir det godare.....laktosfri då såklart:)



Nu vill jag bli hembjuden till dig snart!!!!



kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0