Skynda skynda


Nämen vad brun man får vara då..

... åter till verkligheten. Jahaja.

Ska iväg och jobba alldeles strax. Det ska bli ruggigt kul! Har dock inte gjort någon matlåda som jag faktiskt skulle BÖRJA MED. Aj aj.

I alla fall har jag på mig en ny tischa jag köpte igår. New York. Gillar staden gillar färgen gillar modellen. Till detta ett par svarta kostymbyxor som jag också köpte igår :) Äntligen någonting nytt i garderoben (eh, ja, igen.).

På riktigt: Nu måste jag sluta. Ses senare.

Kommentarer
Postat av: Marre

Tröjan, varifrån?

2009-01-29 @ 21:47:07
Postat av: MALIN

Marre: Weekday. 149:-. Ingenting :)

2009-01-29 @ 22:12:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0