Tisdag

Springer runt och sjunger till MTV med hårspray i handen (ja, jag är tjugo år men samtidigt, varför får man INTE göra det?). När låten pokerface gick tog jag i för kung och fosterland. Bättre låt.. finns det? Well, det fick mig att tänka efter, VARFÖR spelar vi tjejer aldrig poker? Jag vill Jag vill Jag vill. Förr var jag en mästare.. okej, det var att ta i, men av någon konstig anledning vinner jag alltid sådana där saker..

Det går tyvärr inte att lägga in bilder så jag återkommer med dessa lite senare, till dess, ha en bra dag. Im going to work :)


Kommentarer
Postat av: Frida

eller hur!! Jag vill med spela poker! liksom inte om seriösa saker, mer som typ nya nr av glamour, eller en fet chips påse eller så. Måste lära mig spela det först dock

2009-01-14 @ 18:54:50
URL: http://huntertom.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0