Tvåhundra kronor rikare

Visst blir man glad över pengar? Och varför inte tvåhundra kronor bara sådär? Jag är nöjd. MEN mest nöjd är jag över att jag hade rätt. Ni förstår, jag och Jonas slog vad om 200kr i början av förra året, typ i februari/mars. Detta fick JAG idag. Vadslagningen handlade om att jag trodde att han INTE skulle flytta hemifrån innan årets slut och han trodde det, innerst inne tror jag faktiskt att han också visste att JAG ändå kommer att ha rätt MEN han kände att han måste sätta emot. Det hela slutade med att han fortfarande bor hemma (ja, han är ungefär 45 år nu, nästan! :P) och jag är rik.

Nja, jag handlade upp halva idag med en lunch och godis. Men glad blev jag! Tack Jonas, du har gjort mig mätt och belåten :)
Och som alltid måste jag bara lägga in en bild.. naaw så söta vi var där förra året, i maj.


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

jag säger ju det. att ni inte fattaaaar!!!

2009-01-08 @ 23:00:33
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: MALIN

hahaha.. älskar dig johanna sten ;)

2009-01-08 @ 23:19:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0