Vad söt man var förr

Sitter/springer/står och städar i hela huset känns det som, det ena efter det andra ska bort bort bort. Kommer åt det där kuvertet, som jag bara sparat för att ha och nu satte jag mig verkligen ner i hörnet av min pyttelilla walk-in och läste. Så söta vi var då.. förlåt för att jag skriver detta men jag måste bara:
DU har gett mig glädje
DU har gett mig skratt
DU har gett mig de bästa drömmar om dig
varje natt

DU har gett mig värme och fina tankar
När jag ser Dig slår mitt hjärta hårt och bankar.
Ditt leende får mig att smälta och försvinna,
Dina SMS/Mail får mina tårar att rinna.

När DU kom in i mitt liv,
blablabla Din Malin.

Och sedan fick jag ett mail tillbaka, det finaste jag någonsin läst...
(tja detta var ju för x antal år sedan, men sött ändå right? Jag kanske inte är någon mästerpoet men det blev bättre i brevet PLUS att man ska ju faktiskt bara skriva vad man känner? Men det tragiska och det tråkiga i detta var att jag var kär i kärleken, inte i självaste personen, men då visste man inte riktigt egentligen vad kärlek var. Kärlek är någonting som varje människa bör få känna på. Kärleken är det största av allt. Jag älskar att vara kär. Och jag älskar att få känna att någon är kär tillbaka...)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0