00:59 THE CUTEST DRESS I HAVE EVER SEEN

IGÅRKVÄLL:
Klänning från monki, sandaler med nitar h&m, väska h&m..

Mitt i natten sitter jag här och kan inte annat.. för det är det jag tänker på när jag går hem JAG MÅSTE BLOGGA innan jag somnar. Sagt och gjort.. Idag fick jag dock skjuts av Frankieboy på cykeln. Nice. Kvällsmötet - jag gillart! En man från australien (samma som denna morgon) berättade en hel massa och det var otroligt intressant.. Satt med hela grabbgänget på min vänstra sida och sedan johanna gumman på min högra. Har jag sagt att jag uppskattar män som sjunger? Jag gör det. SEX stycken män som tar den ena stämman efter den andra och jag bara log. Så fint att jag spelade in det. Efter mötet drog vi alla varsinn tacotallrik (daniel tog mina chips :P haha) och sedan var det dags för konsert. Yesbox. Sömnen kallar och imorgon är det 10möte igen. Sova kan man göra hela nästa vecka :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0