08:28 STILL GOING STRONG


Igår var jag tvungen (observera TVUNGEN) att klippa min lillebror. Hans hår såg mer eller mindre ut som bröderna fluffs, ni vet det där programmet man som barn tittade på varje söndagsmorgon? Yes. Det. Nu blev det kalassnyggt.. jag känner att finessen sitter kvar så snart jag tar fram saxen... Tänk om jag hade gått två år till och faktiskt blivit frisör på riktigt?

Vacker min älskling.. haha..

Nej nu måste jag skynda mig, om en kvart dyker min morbror upp som ska ta mig till min faster och sedan kör JAG bilen hela vägen ner.. Yey! Hoppas jag håller mig vaken, känns dock lite tråkigt och läskigt att lämna familjen MEN de kommer snart ner till mig igen och hjälper mig att flytta.. sedan kommer jag upp bara om några veckor när jag fyller 21. Lovely.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0