12:49 SIMPLY THE BEST


Igårkväll satt vi och åt efter mötet.. Bilden ovan visar Isak och Jonas.. Isak är nyklippt - vacker som en dag!

Daniel och Johanna.. med tanke på att Johanna tittade bort...

... fick de ett nytt försök! Finemang! :)

... och ingen ville ta kort på mig.. så då fick jag göra det själv... typ! Helheten får ni lite senare.. har precis gjort en braklunch och är hungrig som en gnu (det går inte att äta ute VARJE dag denna vecka) så jag gick hem och kommer troligtvis somna närsomhelst.. Men ska tillbaka till klockan 15. Yey!
Hur man blir av med en kille på 10 dagar på tvn!

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Helt fantastiskt grym kamera du köpt! Bilderna blir hur fina som helst...eller är det kanske motiven??? Ska fundera på det. Hahaha. Puss sötnos!

2009-07-28 @ 13:32:24
Postat av: MALIN

ALLTSÅ mamma, det är kanske mitt livs bästa köp! Älskar att kunna knäppa en massa bilder överallt - dock måste jag nog tömma den snarast! Weei! Nu ska jag iväg på möte med Kong. Jag och Hongkee. Yey! puss mams! (motiven kanske är snyggast!?;)

2009-07-28 @ 14:20:46
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: MALIN

Sv: Ja ellerhur. Det gör du helt rätt i! :)

2009-07-28 @ 14:34:22
URL: http://tastebyme.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0