14:38 EN KVÄLL AV SOLSKEN

När vi kommit hem till Eric vilade vi en tid och var otroligt trötta.. sedan satte vi oss i bilen, hämtade Andreas, fixade film, fixade en massa frukter och godis och åkte sedan iväg till denna plats..

I bilen påväg fram.. jordens finaste utsikt.

Johanna var helt inne i att ta en massa bilder, och jag likaså..

Som sagt, det var en väldigt fin kväll.. inte bara vädret var fint..

Jag förälskade mig i bron där bakom...

Johanna och jag flummade runt..

Sedan ville jag ha makten och skulle fria. Hade absolut ingen aning om hur jag skulle stå.. men blev tillrättavisad. Det ser faktiskt rätt så professionellt ut.

Jag, Eric och Johanna i en endaste klump.

Hörde jag fint? Eh ja! Tänk er att vägen går såhär nära stupet.. vi var bara tvungna att fotografera.. stannade bilen och vi flög ut, snabbt upp med kamerorna och sedan iväg igen. Like it.

Efter detta åkte vi hem och satte oss vid det fint uppdukade bordet. Erics mor är en pingla i köket OM INTE mer. Det var fantastiskt gott, spelade dock bara in filmer här så jag kan tyvärr inte visa.. Med mat i magen fixade Eric och Johanna fruktsallad (det gjorde de väldigt bra) och Andreas spelade gitarr och sjöng. Jag lyssnade. Sedan var allt klart och de åkte och hämtade Daniel som kom med bussen! BLEV VÄLDIGT GLAD över att se honom! SÅ kul! Vi lyssnade på hans historier som hänt under dagen och sedan satte vi oss alla fem och tittade på yes man. Kul film. Efter det vart det godnatt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0