17:54 HE IS THE ANSWER

Nertonade, jordnära färger.. sprang en sväng på stan igår och bytte om. Shorts (från 1800talet?) grinatricot, linne h&m, väska eeh.. jag vet inte? Skor h&m, solglasögon h&m..


Har precis kommit in genom dörren. Till 15-mötet träffade jag Johanna och Emelie + Frank först.. sedan gick jag själv in, de skulle städa undan och sådant.. När jag skulle sätta mig ser jag fem underbara män framför och jag skrek till. De stekiga männen från sthlm. LIKE IT! Jag satte mig med de och vi surrade på (tysta såklart).. Sedan tog mötet slut och dessa karlar ville åka till bk. Sagt och gjort. Och jag då? Jag följde med. Hade jag plats i bilen? Eh neej? Vi gjorde upp.. Jag var tydligen kvinna.. så jag fick sitta i knät på en lycklig man. HAHA. Well done. Sedan var vi där.. Nu är jag hemma - skyndar mig, duscha+byta om.. stressad? jag? Häller i mig en massa mat samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

tuff väska

2009-07-28 @ 22:36:40
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: MALIN

Tack du söta :)

2009-07-29 @ 01:00:21
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0