21:44 ÄLSKADE ÖRNSKÖLDSVIK


Vi packade in oss fyra (oscar jobbade idag) och körde bil till Övik och uppför backen.. vacker utsikt, braa zoom av mig, älskade modohockey.

HAHA, min älskade lillebror stod och poseade. Vackert. Se utsikten,

Ner mot andra hållet... tänk er detta med tända ljus och lite mörker. Oh.

Jag testade någonting nytt i nedförsbacken... haha

Utsikt!! och lite till människor som tittade..

Vad är en familj utan föräldrar? Mor (ja, ni ser vad jag fått allt mitt ifrån.. haha..) Far och Lillelillebror. Bakom, fin restaurang och väääldigt god mat med utsikt över hela staden..

Tada!

Eh, jag ställde mig bakom nr 1. OCH VIPS var den i hålet. 1 Slag. Jag gjorde det! Igen! Spik! Fantastisk känsla, pappa blev avundsjuk.. "Du siktade ingenting, bara slog" Yes. Det är så man ska ta det!

Såhär såg banan ut.. jag slog iväg och den prickade efter backen. Hihi! Mamsens tur att slå efter mig.

Helt plötsligt fick jag spik nr 2. Lika glad för det!

Malin in action.. detta blev den tredje spiken..

YEY!!! Vacker hållning Mallan, vacker hållning...

Hahaha, min lillebror körde frihetsgudinnan "MEN MALIN, jag har ju ingen bok" "LYFT GLASSEN OCH SKRATTA SA JAG!" haha, trevlig syskonkärlek.

This is nature. Andra sidan.

Solen tittade fram och vi skulle snabbt fixa ett vackert kort.. med självutlösare.. snabbt var det ja.. "Jaha, där gick solen i moln" pappa var munter när jag i min snabbhet skulle fixa allt.. jag tryckte på fel.. lite för mycket :P MEN till slut gick det och vi hann precis haffa solen också! Här fattas OSCAR bara.

Jag trivs med semester om dagarna!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Modo är bäst :D

2009-07-22 @ 13:28:44
URL: http://viiktoriae.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0