21:26 THIS I SWEAR

Märkeskläder eller secondhand?
Det blir nog båda två om jag får säga så :)

Mac eller PC?
Mac, ge mig en tack!

Liknar du en kändis?
Jag har alltid fått höra Jessica Simpson, dock var detta bara när jag var yngre, tydligen har jag tappat den skönheten...

Bästa låten i världen?
Halleluja i den vackraste stämman på jorden...

Är det ok med vita lögner?
Ja, hemskt att säga det men JA.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Bigbrother så klart... eh nej.

Hur många timmar sover du per natt?
Alldeles för få om jag ska vara ärlig

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Greek?

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Sverige är ändå bäst

Vilket intryck gör du på andra?
Jag HOPPAS att det är glädje och positivt

Det här vill jag bli när jag blir stor
Har alltid varit en dröm att bli inredningsarkitekt.

Detta skulle jag vilja prova på
bli bilägare

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
JOHANNA STEN.. hon skulle skrika "ASSSSSÅÅ MAAAALIN!!!"

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Människor som inte inser att de faktiskt sårar andra

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
I transportväg åker jag helst flygplan, men hatar att åka det. Jag har tusen olika tvångstankar men har lärt mig att övervinna dem. Jag får alltid ont i magen när de kysser varandra i "En prinsessas dagbok 2" - det blir för spännande!

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Omtänksamhet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Malla och Mallis

Hur var du som barn?
Glad, lättsam, ville alltid vara i centrum, sölade aldrig, var väldigt noggrann, grät när jag skulle åka nyckelpigan så den fick stanna och släppa av mig (dock var jag äldre då) haha, var tvungen att fråga mor om svar här med tanke på att jag själv inte kommer ihåg så vedervärdigt mycket..

Vad tycker du om fildelning?
Jag har ingen kommentar

Varför bloggar du?
För att det är mitt intresse. Jag vill dela med mig av allt jag har att ge. Ge andra inspiration att ta efter och vara ett gott föredöme. Det hoppas jag att jag är också

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Ja. Jag tror på evig kärlek.. och såklart också evig vänskap MEN det finns skillnader...

Vad kan man leva utan?
Egentligen det mesta, men hur kul vore världen då?

Vilket är viktigast hos din partner?
Såklart snygga nyckelben!!! Nejdå, men jag värdesätter förtroende, pålitlighet och omtänksamhet MYCKET högt.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jag tror att det kommer kännas när jag finner den...

Hur ofta lagar du mat hemma?
Om vi säger såhär, det blir mer ofta den dagen det finns en till nära tillhands..

Vad skulle du göra med ett friår?
Finna harmoni

Hur svarar du i telefonen?
HALLÅ! (bara för att jag inte vet vem som ringer egentligen..)

Är du pinsam på fyllan?
Aldrig varit så jag kan inte besvara frågan

Vilken var din första konsert?
Gyllene tider i Sundsvall.. simon och frank bjöd victoria och mig :) haha,. so sweet.

Hur ser folk dig?
Hur ser ni mig?

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen jag har stött på faktiskt. Alla har goda sidor ändå.

Människa som gör dig enbart glad?
Min mamma :)

Värsta känslan?
Saknad?

Favorit tv-program?
One tree hill, Gossip girl och Greek

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Vakna upp och äta frukost. Kanske ta en promenad i solen. Mysa med någon vacker karl och efter det shoppa. Se på någon film eller spela spel. Att umgås. Och det ska såklart vara vid jul.

När grät du senast?
Igårkväll?

Är du vidskeplig?
NEJ!?

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Lättsamhet!

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
När jag var liten ville jag det. Haha, jag och Vickan stod på deras balkong och vinkade som självaste prinsessorna själv. Hon var Viktoria och Jag Madeleine. Haha, vi hade lakan på oss. Vad trodde de som gick förbi? Helt sjukt haha.

Vart går din drömresa?
Till USA, LONDON eller AUSTRALIEN

Vem är ditt drömragg?
Zac Efron?

När blir man vuxen?
När man har investerat i en lägenhet all by herself

Vill du säga förlåt till någon?
ja

Vem är din hjälte?
Du!?

Vad tror du på?
Ett evigt liv.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Självklart Lycklig

Vilka personer beundrar du?
Väldigt många.. men en person som bara för glädje med sig..

Vem var din första kärlek?
M.

Vem har makten i ditt liv?
Jag och ingen annan

Har du mobbat någon?
Nej, men jag har varit mobbad i så otroligt många år.. Till slut sa jag upp mig från det och här står jag nu, på egna ben.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En guldfisk. De är grymma haha.

Har du någon fobi?
JAA?

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Vad har jag gjort som INTE varit pinsamt?

Har du snattat någon gång?
Aldrig ens en liten grej. Det ni!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0