23:37

Godkväll söta människor. Jag som tänkte lägga mig i tid ikväll kan snabbt glömma det... Men innan tolv blir det troligtvis ändå. Känns tråkigt att det blir såå mörkt om kvällarna redan... det är faktiskt inte ens augusti (till er som inte visste det ja!). Jag är förtillfället så mätt att jag inte behöver tänka på mat innan jag somnar i alla fall!

Äntligen är veckan här. Den årliga konferensen. Och jag älskar det. Allt det innebär. Jag tycker även om att jag är ledig exakt HELA veckan.. det vill säga JAG KAN VERKLIGEN DELTA på allt jag vill och tar mig till. Perfekt! Ikväll var det möte och sedan köpte vi mat utanför, minglade runt till en hel drös roliga människor. Mysigt. Imorgon är det möte klockan 10 så det är bäst för mig att jag är pigg. Yey!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0