17:11 HEARTBEATS


Erics mamma i bild, detta smakade helt fantastiskt underbart.

Detta spel var vår present.. som vi sedan började spela..

.. och vi hade roligt :)

Och Daniel skulle läsa instruktionerna.. haha.. det gjorde han bra.. jaao.

Hahaha, Han skulle vara ett flygplan... i 30sek.. ni missade något!

Wictor fick minsann kleta in sig i raklödder i 30sek... vad gör man inte för spelets regler?

Jag fick äran att sminka när Phi skulle bli kvinna!!!

Sedan var det dags för att göra sig ordning för kvällen och vi hade en egen dj vid datorn, dock förstår jag inte vad han här gööör men lika vackert för det är det.. eh ja,.

Johanna blir inte bara söt.. hon blir fantastiskt fin!

Tänk om man alltid fick hjälp med målning av naglar? Exakt då vore livet fantastiskt?

Andreas fixade till sig

En riktig sötnöt var kommen. Calle hade slutat jobba och gratulerade Eric.

Om jag ska bli klar tills ikväll BÖR jag göra mig ordning nu, med tanke på att GREEK börjar klockan 18 har jag exakt 50 min på mig, sedan ska jag och min rosa söta-punkterade-cykel trampa iväg. Det är dags för UPPSALA MODEVECKA. Spännande i år igen! jag måste alltså.. hitta.. bra.. kläder.. att.. ha.. på.. mig. JAG HAR INGA KLÄDER???

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0