07:50 PRICKIGA BEN





ÅH allt försvann.
Hörde på radion nu att de ska kröna uppsalas lucia klockan 14 på stora torget.. hur mysigt låter inte det? Julen närmar sig på riktigt nu! Själv ska jag iväg till jobbet alldeles strax.. på mig för några dagar sedan hade jag pricka tights ifrån ginatricot för kanske två år sedan? tröjklänning monki, skor (?), väska+skinnjacka ginatricot och halsduk h&m trend.

NU påklädnad. Sedan jobb. Efter det glöggmys hos Sofia. Glögg är kanske det värsta jag vet MEN har jag tur får jag ett glas vatten eller två.. grattis till isak och johanna SEX MÅN idag. Woho.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Jag ska också ha prickiga ben ikväll!

2009-11-28 @ 12:58:52
URL: http://beatas.se
Postat av: jenny

snyggt!

2009-11-28 @ 19:06:09
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Sara

Varifrån är strumpbyxorna? :)

2009-11-29 @ 18:30:11
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0