08:06 MÄN: NYHETER FRÅN ACNE


ACNE ligger mig varmt om hjärtat, kanske mest för att det är lite mer exklusivt än själva budgetklassen. Här får ni två heta kombinationer för herrar. Inspireras & njut!

1. Slapp tshirt, helst v-ringad, ännu mer hellre att nyckelbenen syns vilket gör att denna tee är av toppklass. De flesta har väl ändå nyckelben? Varför inte visa dem? Vissa säger att det känns naket MEN tänk er då att som tjej ha en urringning utöver det vanliga? Detta är en baggis! Till denna tycker jag som stylisten ovan att jeans passar ypperligt bra. Helst sådär slitna och i grå ton. Det finns säkert en massa liknande också. Men jag gillar gråskalan på män.

GEMENSAM NÄMNARE: Bootsen. Dessa är perfekta då byxorna stoppas in innanför.
TÄNK PÅ ATT: Inte ha för vida jeans nedtill. Sjuttiotalet har gjort sitt! Raka eller stuprör, kanske en morotsmodell?

2. Oftast på herrar brukar cardigan/koftan vara v-ringad MEN den här varianten trivs mina ögon bra med. En rundhalsad. Känns den feminin? Nej då, det gäller att matcha rätt bara. Mönstrad tee under, ev. ett linne? Beroende på väder och vind. Svarta jeans är även de heta, särskilt när det ska kombineras till en vacker kavaj? Eller som här en kofta?

INFÖRSKAFFA: Grå slitna jeans ELLER ett par svarta mörka jeans (något av dessa par bör finnas i var och varannans basgarderob
SLÄNG BORT: Gamla sjuttiotalsjeans. Bootcut och låg midja. ÄVEN om dessa kanske en dag kommer på riktigt MEN de är faktiskt inte snygga.

Kommentarer
Postat av: faster

Jag är som vanligt helt modern! Har ett på såna i min basgarderob så klart!

2009-11-27 @ 23:42:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0