08:59 SATURDAY NIGHT FEVER


Vi hamnade sent på lördagskväll på detta ställe... missade dock mötet innan med tanke på att vi var på kalas MEN bättre sent än aldrig..

Och här var det jag som höll i kameran... eh ja. inga kommentarer.

Nuså, Isak visar min lillebror hur man betalar!! Tur att det finns instruktioner i det nuförtiden!

Och de som var hungriga fick mat! Vilken lycka!

Jag drog såklart med mig mina finaste bröder!

Här står vi samlade!

Jag och mitt hjärta Johanna smet iväg, de andra fick klara sig! :)

Seent på natten var det dags för modevisning.. fick dock inte så bra bilder men jag väntar på att Johanna ska lägga upp så kan jag sno dem :P haha..


JUST NU SITTER JAG OCH MYSER, har slängt i mig frulle! Yey! Sköna dagar!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0