12:05 AT WAYNES DROTTNINGGATAN




Sitter på drottninggatan och fikar/lunchar. MEN jag blev så mätt att jag lär bli sittandes i fosterställning ett halvår till. JAG som brukar få i mig allt vad ett café kan erbjuda, och helst vad grannen intill köpt på sin bricka, fick idag bara i mig.. håll i hatten.. scones (+kaffe!). MEN så goda de var. Dock är jag lite tveksam till självaste marmeladen. Min näsa brukar avgöra vad jag tycker om och inte. Denna luktade/luktar fortfarande förfärligt MEN min tunga antog att den var god så why not? Den är i magen iallafall.. och tillbaka på ruta ett - nu kan jag inte röra mig..

Funderar starkt på att ringa bärgaren för att bärga bort mig? Vad tror ni?

GÅR RUNT PÅ DESSA FINA GATOR I STHLM och letar, letar och letar.. kommer inte fram till någonting. VERKLIGEN inte någonting. Varför är det alltid så när man MÅSTE ha en klänning (till julfesten på jobbet) hittar man inte ens en endaste liten tråd till kandidat. Hjälp mig tack?

(det kan tänkas att mina kladdiga fingrar lyckats söla lite marmelad på tangentbordet.. kan det vara möjligt? jag som aldrig sölar.. inom de närmaste minutrarna ska jag fråga om en haklapp..)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hahaha mallan du skriver såå roligt:P haha jag kan verkloigen se mej ALLT framför mej, hur du sölar, hur du kollar på grannens fika med avund och hur du skriver med kladdiga fingrar på tangentbordet och frenetiskt försöker torka bort det och sen plötsligt råkar välta ett glas vatten över datorn.. haha;) ÄLSKAR DEJ !

2009-11-09 @ 12:20:25
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha vad du skriver roligt =)

2009-11-09 @ 13:13:32
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha vad du skriver roligt =)

2009-11-09 @ 13:14:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag minns en som hade sylt i en mobiltelefon!! Så jag är inte förvånad att det kommer sylt på en dator!!! hahah puss puss kladdmoster =)

2009-11-09 @ 14:34:43
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0