12:22 I DID IT AGAIN


ATT JAG ALLTID ÄR SÅ SMIDIG. Okej att jag hade sönder en tandborste.. eller en mjölkkartong MEN jag har lyckats, på något sätt, ha sönder min brors bil. Den går inte framåt - inte heller bakåt. Det hela började med att jag satte mig och höll vänstra foten på kopplingen, den halkade dock av (egentligen är det vädrets fel, det blev så blött på marken!) och jag flög bakåt när jag startade. DIREKT bakom mig hade jag såklart postbilen som i lugn och ro stod och levererade post (egentligen är det här självförsvar!) så jag fick tvärnita. Bromsade totalt och sedan dog bilen. Jahaja. Jag satte igång den igen MEN då flög växelspaken fram och tillbaka likt en gungbräda med lätta barn. Jahaja. Vad gör man då?! Jag stängde av bilen och nu går den inte att starta. Inte för fem öre. Så jag ropade ut Oscar och han fick inte heller igång den. Ringde mor, ringde mormor, ringde far. Mormor och morfar är påväg för att agera. De kommer på stört! Tur att det finns så snälla människor i denna värld.

Citatet att det aldrig blir lugn och ro när Mallan är i närheten har fått en ny innebörd. (jag ser dock INTE detta som en merit på cvet. tror jag)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0