14:03 FESTBLÅSAN?


H&M MAGAZINE bjuder på fantastiska bilder inför nyår. Det känns såå rätt. Jag har alltid tyckt att det kanske blivit aningen för mycket när man kör en enhetlig färg/mönster eller liknande MEN det är råhett. Se bara på bilden till vänster, paljettleggings, paljettklänning och en paljettkavaj. Jag slår vad om att hon blir vackrast på festen. Till höger finns en strålande klänning som blir din för 499:- vilket jag tycker är ett överkomligt pris för en blåsa. Den är riktigt fin med urringning bak på ryggen. Däremot satt den inte bra på mig :( så mitt letande fortsätter.. iofs har jag inte bestämt mina planer ännu. Jag kanske firar i Kiruna i en skoteroverall? Yey.

NU: Latte från waynes. Kön var lika lång som kinesiska muren och då överdriver jag inte. MEN jag fick mig en mugg och såå otroligt gott.
SEDAN: Mys framför tv:n med godis, naturgodis, kakor, bullar, mat, sallad, bröd, ALLT! (sa jag att jag är en ätare på hög nivå? :P)

Kommentarer
Postat av: Karin

underkläder;)

2009-11-22 @ 14:27:35
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0