16:04 GREEK YOU

NEJ, NEJ, NEJ.. fy vad tråkigt.
Jag hittade verkligen ingenting. Ni förstår, det är nästan som att välja partner... jag måste vara så fruktansvärt såld i ett plagg att jag kan köpa det. Därför köpte jag inget idag. Men jag har några varianter att fundera över.. däremot gick jag in till Åhlens och tittade efter lite filmer.. DÄR ser jag (uppenbarelse från ovan, hela himlen öppnade sig) greek säsong två. ÅÅÅÅH, som jag har längtat!? Det är den bästa säsongen. MEN det blir bättre. Efter mina glädjerop och skutt till takhöjd tittade jag på framsidan och blev lika förvånad som JÄTTEGLAD: 149:-. Är detta ett skämt? Tittade på alla andra och de alla var märkta till samma pris...

SÅ gick jag till kassan och han drog in streckkoden: 399:-
"Men..." sa han
"Ja precis, det står faktiskt 149:-" tillägger jag snabbt med glimten i ögat..
"Ja, jag ser det, ska dubbelkolla" så skickar han iväg en kollega.. ingen hittade så jag guidade..
"Visst borde jag få den lika billigt som priset är då vaaaa....?!?" med ännu fler glimtar i ögonen...
"Du tycker det va?" han fattade poängen med glimten och glimtade tillbaka
(har jag någonsin skrivit ordet "glimt" fler gånger i ett inlägg? eh nej.)
"Vi säger hittelön. Du får den för 149:-"
"Åååh, tack tack tack snälla. Tusen tack. Du har gjort min dag. Jag skickar en ros!"
"hahaha.. ja det skulle jag vilja se.."

Och på det viset satte jag igång en hel armé karlar till att leta "greek" och skratta i en evighet.... MEN jag är nöjd! Jag fick 250kr och en dvdbox. Yummie.

Kommentarer
Postat av: Karin

mm det måste klicka med plaggen också annars är ju köpet meningslöst:)

2009-11-09 @ 17:41:13
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0