18:19 BAJEN BAJEN BAJEN!


IGÅR när jag var taggad till att åka iväg..

Med pappas filt HAMMARBY. Satt och bloggade och helt plötsligt går Oscar förbi..


PAPPA RENSAR KYCKLING och vi diskuterar kärleken till barn. "Hade man vetat det här.." så börjas det igen. Jag har förvarnat min familj till att ALDRIG skaffa barn igen. De håller med. Jag vägrar minsann ha ett syskon vid min ålder.. Som sagt, jag snackar ibland i förebyggande syfte. Edvin däremot, som är 12 år, han vill ha ett syskon! Det kan han (fet)glömma. Min käre favorit till far som är snålare än en ahlgrensgodispåse som är halvfylld ska nu börja sälja brädspel på tradera.. Han behöver ekonomi. HAHA; jag skäms. Nu har han tydligen kommit på att nästa gång jag besöker min ljuvliga familj ska han ta semester och låna min lägenhet. Jahaja. Som sagt, man känner sig älskad! :P

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Fin bild på dig! :)

2009-11-04 @ 20:55:34
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bestämmer du över dina föräldrar eller, vadå jag vägrar få ett syskon? Haha?

2009-11-17 @ 12:40:06
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0