19:22 THIS DAY

Förlåt för dålig uppdatering. Har idag tagit mig från Övik till Arlanda med flyg.. sedan arlandaexpress till sthlm för att där spendera dagen, där vi åt gott på jensens till lunch och sedan gick på två (!!) biofilmer. Haha. "Trubbel i Paradiset" är helt fantastiskt, i alla fall vad jag tycker. Ibland är det bra att knäcka på stensaxpåse :)

NU sitter jag på tåget hem och ska försöka handla lite innan idol börjar, vilket jag kan glömma MEN försöka kan man alltid.. Tack för en hääärlig dag! Justeee! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! :) inga namn nämnda! Göött, de gillar vi, tack för idag, kewl som bara den!

2009-11-07 @ 00:52:43
Postat av: MALIN

OCH jordens godaste ceasarsallad fick jag äta också (eller rättare sagt bordet bäddas av!) (: Mitt intresse för kapitalism ökade stort! HA.

2009-11-07 @ 21:57:24
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0