21:36 TRÄNINGEN HAR GJORT MIG GLAD


När jag tränar gör jag bara saker jag tycker om. Det är nästan den bästa förutsättningen. Benpress är kanske inte det roligaste MEN det måste göras, likaså alla andra muskler i kroppen. Det ska göras. När jag är på gymmet kör jag nästintill bara styrketräning, dvs, jag bygger upp kroppen. Undantaget var igår då när jag körde ett hårt jampass.  Jag gillar att bygga upp mina muskler, att se resultat.. Därför tränar jag INTE för att gå ner i vikt eller för att bli smalare. Det blir jag.. när jag slutat träna. 

Min inställning till träning handlar om att min kropp ska må bra och att jag själv ska ha det som ett stort intresse. Tycker du om fotboll? Spela då. Är golf din favorit? Ställ dig på ranchen. Det finns hur många sporter som helst. Någon måste väl ändå passa? Jag valde gym och jag fastnade direkt. Att kortet kostar lite över 4000kr/år är faktiskt en baggis. Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja byta gym.

IDAG: Rygg (+ lite triceps YES klarade 64kg) , bröst och mage. (+ väldigt mycket prat) (:

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0