15:59 I EN ANNAN DEL AV UPPSALA


Jag älskar att vandra omkring i dessa kvarter. I denna kyrka vill jag en dag gifta mig. Höjden är lika lång som bredden och det gör att allting egentligen bara ekar. Men vet ni vad, det gör ingenting FÖR ATT jag tror att den dagen ändå kommer att bli den lyckligaste i mitt liv. Med eller utan eko.

Vädret var kanske inte det bästa i söndags och gatorna var nästintill folktomma. Vart har julkänslan tagit vägen?

Vatten vatten vatten..

Fantastiska byggnader.. uppsala är vackert (olala, där är gymmet till vänster!! ett av de två jag brukar gå till!)

Så små söta barn som var ute och cyklade mitt i vägen..

HAR VARIT PÅ STAN och kikat runt för de sista pengarna på kontot. Vet ni vad jag hittade? INGENTING! Såå typiskt. Jag som verkligen kände att jag ville ha någonting men ack sa grisen. Jag gick hem med en stor ciabatta ifrån coffeehouse. Den kostade bara 49:- vilket jag på riktigt tycker var riktigt billigt. Sa jag att den var underbart god? Det var den.

Kommentarer
Postat av: Allan

Domkyrkan?

2009-11-24 @ 17:57:15
Postat av: Anonym

hej, kan du inte ge några bra julklappstips? :D

2009-11-24 @ 20:06:54
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0