08:04 A NEW ONE



Hey där new bag. Jag var tvungen att rekamera en väska för att spännet gått sönder. Om man säger såhär: det hör INTE till vanligheterna. Inte alls. Jag gillar inte att reklamera ting MEN samtidigt har man full rätt i två år. På affären hittade jag istället denna fina sak. Okej då. Den är välkommen bland alla de andra svarta sakerna, kanske inte det jag behövt som mest MEN vadå? Ibland måste man unna sig också :) som jag gjorde igår...

SITTER PÅ TÅGET TILL STHLM, vi har dock inte lämnat stationen ännu trots det har sjuttiofemtusen människor satt sig i samma sektion som mig. Vad gör alla uppe nu? Jag börjar inte jobba förrän 9:45 men får ändå lämna staden vid den här tiden.. åh så trevliga förbindelser det finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin! Vilken butik är den ifrån?

2009-10-24 @ 10:46:54
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0