09:37 BEFORE THE CELEBRATION








Igår hade jag på mig en svart klänning från århundradets början ungefär (bra när man skulle äta!!), halsband jag hittade i mammas ting, väska i lack från H&M acc, skor i lack och mocka divided exclusive, päls från H&M trend, örhängen från H&M acc och självaste a. wang flätan. Den går att göra i mitt hår! YEY!


TOG EN MASSA BILDER I VÄNTAN PÅ ATT OSCAR SKULLE BLI KLAR. Vi hade så mysigt igår, jag och mina syskon.. idag ska jag visa er.. vänta bara! VI hade det bästa vädret!? TIO plusgrader, vilken tur att min enda jacka var i päls... eh ja.

Kommentarer
Postat av: Cape

Tack tack :) Måste verkligen på jakt efter en päls när jag ser dina bilder, det är så grymt snyggt och varmt! :)

2009-10-18 @ 16:02:49
URL: http://capes.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0