10:34 YESTERDAY AT LUNCH


Jag och Sofia åt good lunch här inne igår klockan 12...

.. se så fin natur? Jag brukar inte vara värsta naturmänniskan MEN här kan det tilläggas: underbara tider.. det kanske syns att uppsala är cyklisternas himmel?

... och jag beställde "dagens" lax och mos, inte sådan där pulver utan RIKTIG mos med lite citron i. Fantastiskt gott. Tänka sig, att jag beställde lax, blev lika chockad själv som Sofia blev när jag ätit upp allt.. Haha, det trodde hon inte ;P


UPPSALA, åh vad jag uppskattar den här ljuvliga staden.. det sägs borta bra men hemma bäst och jag tror mer och mer på det. Fantastiskt!

Efter att ha tvättat hela morgonen vill jag nu springa ut på stan och leta secondhand. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Karin

härliga bilder och roligt att höra:)

2009-10-23 @ 11:00:16
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0