11:11 SOMETIMES I'M ANGRY

PHONE'S UP. Nu slog det mig varför jag har en sådan hög mobilkostnad - såklart pga ALLA felaktiga fakturor jag får hem - och ALLA samtal jag får ringa pga. dessa hemska felaktiga fakturor. Åh, vad glad jag blir. Saken är den att jag nu innan jag ringde förberedde mig mentalt och fysiskt för att skriva ner, här i bloggen, hur arg och besviken och arg och besviken jag är över att de inte kan hantera saker på ett rätt sätt.. MEN nu är allt som bortblåst. Jag fick en sådan underbart trevlig kvinna i mitt öra och vi surrade på om det ena efter det andra - den röda tråden försvann lika snabbt som en cvitamin i ett vattenglas. "Vad har du för nummer..?" "Eh... FHB.." "Få se här nu... S.. H.. B" "Nej nej, Fhb" "Sa du SUNE, HARALD och BERTIL..." Här började jag skratta.. och hon likaså.. "NEJ, F som i... FREDRIK" "Jaaa, tack.. haha.. man hör så dåligt i dessa telefoner.." "Nej vet du vad, jag tror det är mitt fel, jag svamlar så mycket, precis varit ute och gått.. (varför ska hon veta det egentligen?!) och nu är jag så trött.." Blablabla.. Hon tog bort det TROTS att jag hade sex månader kvar. Halleluja. Nu är jag på glatt humör igen.

btw.. fick ett härligt mess nyss, fick ni också det?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0