12:08 HONEY IN THE HAIR


HONUNGSFÄRGAT? Jag är braaa sugen på att göra någonting med mitt hår - som man alltid blir när utväxten börjar sätta sin spår. Har kikat runt på en hel massa bilder och kommit fram till, eller jag tror att, jag vill ha lite mer honungsfärgat. Lite varmare. Jag har, som bekant, alltid varit kall i mitt hår, sådär askigt. Det känns som om den tiden är lika förbi som tonårstiden, den känns "föör" tjejig. Eller jag vet inte? Jag bara spekulerar? Men vad jag vet är att om jag fixar lite mer honung så kan jag alltid gå tillbaka till det här ändå, vet preciiis vilken färg det är. Spännande. Det här ska jag klura på under dagen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0