12:47 ON TOP OF THE WORLD



De är så grymt coola. Har aldrig haft någonting liknande och det är det som gör det så originellt. Likeit. Mor tycker att jag nu kan odla ett zoo med mina leggings.. haha. På tal om mamsen, jag måste ringa henne nu!

Och till alla er som vill gråta en skvätt - titta in hannaojohns blogawards video. De är fortfarande lika nykära. Vackert. Jag vet nu säkert att det är på västkusten jag kommer hitta min man. Haha. Fruktansvärt härlig dialekt. Yey. Juste, vaknade halv tolv idag. Har jag någonsin låtit mig själv göra det? Kanske det bästa jag gjort också. Kanske.

Ikväll blir det middag hos faster. Längesedan nu. Myspys.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0