17:47 THE TRIP

Åh, förlåt. Jag stressade hela morgonen, stod på fel spår denna morgon.. och klockan var sju. Sedan såg jag att med tanke på att jag skulle ta direkttåget stod jag helt fel. Sprang. Hann. En minut i. Tur. Satte mig i en fullproppad vagn (fick gå igenom fyra st) och sedan var jag lugn. Dagen har spenderats på jobbet i sthlm och nu sitter jag på tåget hem. Valde att vänta därför att jag ville prova den ombloggade fårskinnsjackan. Superfin verkligen men HALLELUJA för att den inte var det på mig. Då slapp jag köpa den.. 1499:- Tur. Nu kan jag handla mat istället!

Mannen bredvid mig har bullat upp med världens största hamburgermål och här sitter jag med jordens största lösviktpåse. Känner att vi är bästa vänner!!

Bilder kommer lite senare ikväll.. Till dess kan ni få lyssna på musiken jag lyssnar på just nu..

Den här låten ska mannen jag gifter mig med en vacker dag, spela gitarr och sjunga. Olala. Jag ser det framför mig already.

Här är den som Johanna och jag buggade till i somras. Love it.

.. och den här låten är speciell. Ja.

TÅGET TUTAR OCH KÖR! saknar mitt hem, vill laga mat (VA?) och städa (VA?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, vad jag älskar den låten, Everything med lifehouse - såå fin !

2009-10-15 @ 00:31:00
Postat av: MALIN

Fruktansvärt fin och bra! den gillas! :)

2009-10-15 @ 09:09:04
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0