20:06 HI THERE

Vilken underbar dag det har varit! Jag är nöjd! ALLT har gått som på räls.. till och med det här tåget som jag sitter på nu (okej, den var dålig, men jag skrattar ihjäl mig!) anyway, kikar in en massa bloggar och får en sådan fruktansvärt bra inspiration och DETTA ska jag ta med mig till jobbet.. Älskar att se olika kombinationer till hemskt fula/knepiga plagg som blir fantastiska! Yey! Och jag vill jättegärna köpa allihopa.. åh..

... sedan slås jag av den tanke att jag är en vuxen kvinna som har en lägenhet för två miljoner/mån och en matavgift på sjuttiofemtusen och en hel drös räkningar på trettiofemtusen.. det är inte lätt att leva på topp!


Kommentarer
Postat av: Allan

Då är det bara att hoppas att resten av veckan går som tåget ... ;-)

2009-10-27 @ 20:28:25
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0