20:16 IN THE GROCERIESSTORE

Pip..
Pip..

JAG: Men åh, vad gör jag för fel?
MANNEN I KASSAN: Vänta får jag se..
J: Eh.. jaa.. men du kan nog inte fixa det..
M: Klart jag kan!.. nämen åh, får jag titta..
J: Titta på du..
M: Vem är det?
J: Vem?
M: Jaa... är han din pojkvän?
J: Nej...
M: Är han din brorsa..?
J: Nej...
M: Nähä, är han "bara" din kompis?
J: Men va?.. varför undrar du?
MANNEN I ANDRA KASSAN: Hurru, ge upp frågestunden nu!!!
J: Ja precis, tack, ge mig kortet..
(jag skäms inte alls inför hela halva kön.. där alla blir nyfikna och vill titta... inte alls.. eh jo!)
M: Haha, jaja, här har du!
J: TAAACK!

Såattee.. tiden är inne för att klippa sönder det.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0