20:22 MY FAVOURITE OUTFIT


Det här är nog en favoritoutfit som jag kom på i tisdags. Åh vad jag gillar mixen, olika material, olika stilar. Tröjan kommer ifrån h&m divided,

shorts i sammet från h&m divided,

skor (nya!!!) ifrån dinsko i övik, vilket jag verkligen gillar. Kändes så bra att min äldste lillebror också gillade dem. Och gillar han de, gillar min yngste bror det också. Haha. Han följer Oscars ord. Det är hans lag. Typ...

pälsen fortfarande ifrån h&m trend, jag kanske ska byta jacka någon dag? MEN det är så kallt på mornarna att det finns ingenting skönare..


NU ÄR DET FULL RULLE HÄR, sitter och messar med mormor och det värsta är att hon har blivit så snabb på sistone att jag blir hyperstressad av att svara snabbt också. Trots allt - det fungerar! JA! Har även gjort mitt livs första varmchoklad. Ringde lillebror E för att fråga hur man gör..
Edvin: Ja du Malin, du ställer i alla fall inte in den i kylen..
Malin: HAHA, nej tack för tipset..
E: Men alltså, du gör såhär (på sin fina norrländska) du tar en kastrull, du vet en sådan man brukar lägga makaroner i och spaghetti, sedan häller du i mjölk, vispa samtidigt, sedan i med oboyen. Bränn inte fast det utan titta hela tiden. Gå INTE iväg.
M: Men jag kommer inte klara det, jag kommer bränna fast mjölken?
E: Ja, men försök att inte göra det.
M: O K E J. Tack för tipset!!

Sedan surrade vi på en hel massa till och Edvin sa
E: Maalin... ska du komma hem?
M: Ja, får jag det?
E: tyst
M: EDVIN?
E: Aaah
M: EDVIIN!!
E: JA!
M: EDVIN?!?!?!?!
E: JAAAAAA!!!
M: TAAACK!
sådär är våra samtal. Typ. Nu vet ni det. Jag antar att intresseklubben antecknar och hovet likaså, men det är roligare att skriva lite privat än bara babbla på.

pss. känns kul att min lillebror inte ens tror att jag klarar av att veta vad en kastrull är
pss 2. jag borde verkligen bli en redaktör med tanke på att jag alltid kommer ihåg HELA konversationer.. Ja.

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

hihi.,...kastrullmalin:) och tack gumman va snäll du är. Och jag tror att du har tagit helt rätt beslut...iaf om det är vad jag gissar att det är.



Höll på å ramla ner från soffan när jag skrållade ner på dina bilder....bilden där man bara ser vaderna och skorna....först trodde jag att det var din rumpa och dina lår i profil (lite underliga lår men vadå) och förstod inte varför du plötsligt la ut strumpbyxerumpbilder;)



Men hallååååå....vi flyttar ju snart så vi får allt se till å ses SNART!!!!!



Kramar

2009-10-23 @ 00:58:18
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: MARTINA

OMG vilken härlig garderoob! Me like! ;D

2009-10-23 @ 10:32:16
URL: http://malguren.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0