21:40 PART THREE (THE LAST ONE!)


Då kör vi tredje delen, andra sidan kan man säga.. Jag väntar fortfarande på ett till hyllplan ovanför tvättkorgen.. Uppifrån och ner - mössor och vantar - Några byxor jag använder mer sällan plus olika jackor ligger vikta - sedan hänger kjolar och användbara överdelar - shorts och kjolar ligger till höger om detta - under de ligger även klänningar (får inte plats med att hänga alla!!) - under det som hänger ligger leggings i färg - därefter tshirtar+linnen i färg - under ligger tröjor (som inte är tjocka - de är på andra sidan!) i färg - sedan kommer två lådor med träningskläder. Me like.

Djurmönstrat är grejen.. och lite andra mönster också!

Nerifrån och upp, det är inte ofta..

... och jag hittade några nya godbitar till jeansshorts. Kul att städa :)

Några härligheter som bara får lov att hänga..

... och lite kjolar.. somliga kanske är sommarens sak?

Smått och gott som ligger i högar..

.. och några väskor som inte riktigt fick så fint utrymme.. weell.. det var lite av mitt kära rum.


NU ska jag titta på lite tv.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad du har gjort fint! Du har ordningssinnet efter mor det är säkert!! Haha :P Puss o Kram

2009-10-04 @ 21:58:09
Postat av: Stina

Herregud vad välordnat!! Måste ta mig tid att fixa det någon dag, haha :P

2009-10-04 @ 23:42:49
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

såå fint du har gjort mallan! du är kung på detta med kläder och sortering;) alla borde lära sig av dej! SAKNAR DEJ MIN SOLSTRÅLE!!

2009-10-05 @ 18:27:37
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0