09:53 BLACK AND JEANS


Spetstopp från h&m trend, den finns inte kvar.

Nästan allt från ginatricot..

.. jeansen från weekday (titta vad långt hår jag har fått? :P) haha.


ONSDAG. Jag är ledig. Har varit och handlat jordens kanske största frukost. Flingor, yoghurt, hallonjuice, bagels, cream cheese, gurksallad, kycklingkorv, tidning. YOU NAME IT. För att jag har firat. Oj vad jag har firat. Nu är jag så mätt att jag ligger nog i soffan ett tag till.. Puh. Det är jobbigt att äta.

Sa jag att jag är glad? ÖVERLYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Linn

hittade precis till din blogg för första gången!:) gillar den redan därför jag bläddrat ner:P fin outfit! vart har du köpt de söta skorna?

2009-10-08 @ 22:13:30
Postat av: MALIN

Linn: Åh tack så jättemycket! Kul att höra! De har jag hittat på dinsko faktiskt, är i fin mocka! :)

2009-10-09 @ 07:30:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0