07:13 ME AND MY COMPUTER


HÄR kommer jag sitta en hel del framöver.. gissa om jag är nöjd? Familjen lämnade precis Uppsala och det känns tragiskt men sant. Vilken hjälp jag har fått. Allting är uppe (förutom tvbänken - den måste reklameras och köpas en ny! HUR ofta slänger man ner TVÅ likadana delar i en och samma kartong? Åh) och det känns fantastiskt. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv ! (haha, okej, den var ruggigt bra, hade jag gjort det själv hade kläderna fortfarande legat i sopsäckar!!!)

MÅSTE äta frulle och sedan cykla iväg till bibelskolan. God Bless You!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe TACK:)

vilken söt bild!

hoppas du får en fin start på veckan:)

2009-09-07 @ 09:08:25
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0