10:33 21 YEARS OLD


GRATTIS TILL MIG! Jag har blivit uppvaktad av jordens vackraste tjej med en hel drös med paket och ljus och muffins och ALLT! Frukosten var dukad till oändlighet.. ungefär! Vilken underbar start på dagen!

UTE SKINER SOLEN och inte ett endaste moln skymtas! Människor har ringt och jag är världens lyckligaste kvinna! Uppskattar er alla! TUSEN TACK!

Johanna var uppe jättetidigt och fixade och donade i hela lyan.. hon har bland annat skrivit en massa sådana här söööta lappar över hela placet. Jag älskart!

HÖRDE JAG HOTELLFRUKOST?

... och jag fick en MASSA paket.. av isak och johanna.. såå otroligt tacksam!

... HON ÄR MIN! haha.. detta var den bästa biten.. "happy birthday to you.. happy birthday.." hon sjöng på till älskade spotify. Vilken kvinna det här är alltså. ÅH.

Nu gör vi oss iordning för att göra vackra gbg. Älskade dag.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0