15:49 HIGH UP HIGH


Hade på mig leggings från h&m, skor med dradkedja din sko, linne+kofta/cardigan h&m och halsband indiska

Sedan insåg jag att om jag skulle cykla behövdes lite till, kavaj ginatricot och halsduk från indiska. Gammal O Ja.


VÄLKOMMEN UPP MALLAN!
Jag la mig i sängen klockan 13 för att bara blunda två sekunder.. Eh, vaknade nu, för några minuter sedan. Gissa om detta behövdes? Fruktansvärt skönt. FRUKTANSVÄRT. Mor kan intyga att det inte hör till vanligheterna att jag sover om dagarna MEN vad lycklig jag blir. Haha. Äntligen. Nu kan jag andas igen som en vanlig människa.. Först ska jag bara ta tag i listan - mobillistan - 7 missade samtal och 2 mess. När inte jag svarar tror människor att jag lämnat jorden för en yttre världs påverkan. Jao.

Kommentarer
Postat av: Jen

Snyggt halsband!

2009-09-12 @ 09:37:54
URL: http://lolamay.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0