18:52 GETTING ANGRY

Ni vet de där gångerna man känner sig såå fruktansvärt nöjd efter en shoppingtur på stadens gator? Det inträffade för mig idag. Jag var lyckligt nöjd. Hade precis hittat en favorit till almanacka och tänkte att trots de nästa 300kr är det faktiskt en makalöst bra investering. En svart, i läder.. den öppnas upp och på ena sidan ligger en fet almanacka och på den andra ett anteckningsblock. PERFEKT att ha i vardagen. Trodde jag.

Jag började alltså riva av plastet, skriva mina kontaktuppgifter och när jag skulle börja skriva in en massa uppgifter på dagarna såg jag det. 2010. KUL LIV! Jag har alltså köpt en almanacka som börjar om ett halvår.

ÅH att man aldrig lär sig. Jag skulle lyssnat på far som sa att jag skulle införskaffa mig en från ÖB för en tia. Jaha.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0