21:48 YOU AND ME BABY!





ÄLSKLING ÄLSKLING ÄLSKLING ÄLSKLING!
Vi bara myser.. Jag filmade ögonblicket.. när jag går och går.. mot denna kvinna i nordstan.. Haha. Så roligt att se.. "Jag går här nu och väntar på Johanna... hittar henne inte i folkmassan.. längtar så efter henne.. går inåt.. hon är säkert på sisters.. åh jag SER HENNE.. JOHANNA JOHANNA JOHAAAAANNNNAAA! aaaaaaah" ja ni vet, sådär flickigt.. Båda grinar - nästan. Jao. Mysigt möte i nordstan. Yey!

Vi har avnjutit en underbar middag i en underbar restaurang. Denna kvinna gör mitt liv. HON ÄR SOM MIG! Så möts vi.. hur ser vi ut? Exakt likadana.. båda har till och med den där svarta ryggsäcken. Men jag älskart!

På vägen hem tog vi bilder och fick även fotografera en man.. haha.. så sjukt.

NU ska vi göra fruktsallad och mysa på. Tänk att jag får vara i gbg.. när jag fyller år. Imorgon är det min dag.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0