21:52 MY NEW ONE


Köpte mig en ny tröja i gbg.. Passar perfekt till lacktights. Monki 350:- OCH en utmärkt grå färg. Det gillas. Jag har verkligen inte haft någon sådan sak - modell större. Now I have. Like it a lot.

Som vanligt är allt svart. Vi sa det idag - jag är den mörka av oss. Svarta. Läskigt men sant. Sofia är den färgglada :) Yey! Man blir glad av henne!


HAR PRECIS kommit in genom dörren efter att ha:
8-11.40 BIBELSKOLAN
13-19:15 JOBB H&M
19:50-21:10 CELLGRUPP


Puuh, ibland orkar man inte mer. Jag tänkte sätta mig och vila. Får jag?

btw. jag har verkligen kommit ikapp med outfits nu. Äntligen! Denna hade jag idag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Smedman

Grymt snygg tröja:) Like it!

2009-09-22 @ 23:18:49
URL: http://lovvan.blogspot.com
Postat av: Johanna

tröjan ser supersnygg ut!

2009-09-23 @ 08:32:06
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0