22:18 LAUGH OUT LOUD - ALWAYS!


Isak intog sin plats (hacka frukten) och jag plus johanna kacklade runt som två höns i lyan..

Finemang Isak

Vi tände ljus (till och med JAG kan tända ljus, annars är jag väldigt tråkig när det gäller ljus - man måste dock passa på när det är finfrämmande!)

Det var idol på tv:n..

Sötnötar.. jag var mindre söt när jag ålade på golvet för att få till en bild :P haha..

... och den kanske finaste bilden som någonsin tagits? Ja tack! Fantastiskt fina.


Jag älskar att ha Isak och Johanna på besök. Jag älskar att ha Johanna i min stad. Jag bara älskar det. Jag älskar också att hon gör mig så fruktansvärt lycklig. Att se hennes leende - gör mig gladast. Ni två är de vackraste paret i denna värld och jag ser fram emot den dag när ni på riktigt blir ett..
(eh, jag kanske tar tillbaka det där - jag lär stå och babbla i timmar och bröllopstårtan kommer inte hinnas med PLUS allt annat som ska göras men hey, jag finns där för er :P)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mys mys mys! Kul att du fotograferade tv.en precis när Calle sjöng. Han är ju SÅ bra.

2009-09-28 @ 23:17:51
URL: http://xccc.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0